Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje kulture škole u kontekstu interkulturalnih i socijalnih kompetencija nastavnika (CROSBI ID 584689)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana Modeliranje kulture škole u kontekstu interkulturalnih i socijalnih kompetencija nastavnika // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.). Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 1277-1284

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana

hrvatski

Modeliranje kulture škole u kontekstu interkulturalnih i socijalnih kompetencija nastavnika

Brojni čimbenici iz obiteljskog, školskog i izvanškolskog socijalnog kruga modeliraju ponašanje sudionika u unutarnjem životu škole određujući prepoznatljivi image i kulturu škole. Nastavnik kao moderator aktivnosti i najbliži suradnik učenika kreator je školske kulture čija (pr)ocjena ovisi ponajviše o njegovim kompetencijama među kojima, osim spremnosti na cjeloživotno učenje, sposobnosti vođenja, upravljanja i razvijanja školskog kurikuluma, organizacije i evaluacije odgojno-obrazovnog rada te suradnje s roditeljima i drugim socijalnim partnerima, interkulturalne i socijalne kompetencije zauzimaju značajno mjesto. Obuhvaćajući empatičnost, toleranciju i socijalnu osjetljivost, zajedništvo i suradnju, uvažavanje, razumijevanje i poštivanje različitosti, interkulturalne i socijalne kompetencije nastavniku omogućavaju rad u suvremenom školskom okružju, dok razvoj komunikacijskih sposobnosti kao osnovnih sastavnica interkulturalne i socijalne kompetencije nastavnika predstavlja polazište stvaranja demokratske kulture škole u kontekstu suvremenog društva temeljenog na znanju.

kultura škole; interkulturalne i socijalne kompetencije nastavnika; komunikacijske sposobnosti; društvo znanja

nije evidentirano

engleski

School culture modeling in context of teacher's intercultural and social competencies

nije evidentirano

school culture; teacher's intercultural and social competencies; communication skills; knowledge society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1277-1284.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Susret kultura

Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana

Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu

978-86-6065-043-8

Podaci o skupu

Susret kultura

predavanje

01.12.2010-01.12.2010

Novi Sad, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija