Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Intercultural competence of college teachers in the context of intercultural relationship education (CROSBI ID 182196)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bedeković, Vesna Intercultural competence of college teachers in the context of intercultural relationship education // Zbornik radova Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 1 (2009), 1; 43-55

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

engleski

Intercultural competence of college teachers in the context of intercultural relationship education

Europa i svijet se u vrijeme globalizacijskih procesa suočavaju s naglim i nezaustavljivim migracijama stanovništva, uslijed čega sve veći broj država obilježava cijeli niz različitih nacionalnih, etničkih, jezičnih, vjerskih i kulturnih populacijskih skupina koje ih čine multikulturalnim društvenim sustavima. Pođemo li od činjenice da je pojam multikulturalnog društva ključan za pristup interkulturalizmu, tada neka od obilježja multikulturalnih društava snažno utječu na razvoj suvremenog interkulturalizma, čiji koncept polazi od interkulturalne ideje kao poveznice ljudi različitih rasa, etniciteta, kultura i vjera, dok su njegovi ciljevi usmjereni na usvajanje osnovnih pojmova na području kulture i razumijevanje načina funkcioniranja kulturno pluralnih zajednica. Prihvativši realnost da obrazovne institucije na svim razinama (od osnovnoškolskih preko srednjoškolskih do visokoškolskih) postaju stjecištima različitih kultura sve veći broj europskih zemalja interkulturalna načela ugrađuje u svoje obrazovne sustave, prilagođavajući pristup interkulturalizmu svojim društvenim sustavima, tradicijama, općim interesima i potrebama. Interkulturalno obrazovanje pritom implicira potrebu novog pristupa izradi kurikuluma uvođenjem novih sadržaja i inovacijskih oblika rada, pri čemu se od visokoškolskih nastavnika očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine bitne komponente cjeloživotnog učenja prilagođenog potrebama i zahtjevima suvremenog društva.

multicultural society; intercultural education; intercultural competence; lifelong learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2009.

43-55

objavljeno

1847-4381

Povezanost rada

Pedagogija