Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century (CROSBI ID 182226)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ljubetić, Maja New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century // World journal of education, 2(1) (2011), 82-91. doi: 10.5430/wje.v2n1p3

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja

engleski

New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century

Profesionalnim izazovima 21. stoljeća moći će odgovoriti samo oni pojedinci koji su na njih pravodobno pripremljeni. Kvaliteta odgojno-obrazovnih sustava, a posebice onog početnog – ranog i predškolskog odgoja, postaje prioritet svakog društva koje ima jasnu strategiju razvoja i koje vodi sustavnu obrazovnu politiku. Posebnu pozornost stoga, potrebno je posvetiti inicijalnom osposobljavanju i permanentnom stručnom usavršavanju odgojitelja kako bi stekli nužne pedagoške kompetencije za rad s djecom rane i predškolske dobi (i njihovim roditeljima) te im omogućili stjecanje istih. Mnogostruke odgojiteljske uloge zahtijevaju i raznovrsne kompetencije koje odgojitelj mora posjedovati, ali ih i razvijati kod svakog djeteta i to: kompetencije vezane za razumijevanje i unapređivanje djeteta ; učenje ; monitoring, evaluaciju, unaprjeđivanje procesa ; školu, obitelj, lokalnu zajednicu ; kurikulum te kompetencije potrebne za unapređivanje svoje osobnosti i profesionalnog djelovanja. Unaprjeđujući svoje kompetencije, odgojitelj sustavno gradi svoj profesionalni identitet.

Children; Competences; Educator; 21st Century; Professional identity

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2(1)

2011.

82-91

objavljeno

1925-0746

1925-0754

10.5430/wje.v2n1p3

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice