New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century (CROSBI ID 182226)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubetić, Maja
engleski
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century
Profesionalnim izazovima 21. stoljeća moći će odgovoriti samo oni pojedinci koji su na njih pravodobno pripremljeni. Kvaliteta odgojno-obrazovnih sustava, a posebice onog početnog – ranog i predškolskog odgoja, postaje prioritet svakog društva koje ima jasnu strategiju razvoja i koje vodi sustavnu obrazovnu politiku. Posebnu pozornost stoga, potrebno je posvetiti inicijalnom osposobljavanju i permanentnom stručnom usavršavanju odgojitelja kako bi stekli nužne pedagoške kompetencije za rad s djecom rane i predškolske dobi (i njihovim roditeljima) te im omogućili stjecanje istih. Mnogostruke odgojiteljske uloge zahtijevaju i raznovrsne kompetencije koje odgojitelj mora posjedovati, ali ih i razvijati kod svakog djeteta i to: kompetencije vezane za razumijevanje i unapređivanje djeteta ; učenje ; monitoring, evaluaciju, unaprjeđivanje procesa ; školu, obitelj, lokalnu zajednicu ; kurikulum te kompetencije potrebne za unapređivanje svoje osobnosti i profesionalnog djelovanja. Unaprjeđujući svoje kompetencije, odgojitelj sustavno gradi svoj profesionalni identitet.
Children; Competences; Educator; 21st Century; Professional identity
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija