Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije (CROSBI ID 371495)

Ocjenski rad | diplomski rad

Feješ, Andrea Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije / Ljubešić, Marta ; Ivšac Pavliša, Jasmina (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2011

Podaci o odgovornosti

Feješ, Andrea

Ljubešić, Marta ; Ivšac Pavliša, Jasmina

hrvatski

Poticanje komunikacije i jezika u djeteta s teškoćama socijalne komunikacije

Poremećaj socijalne komunikacije podrazumijeva smanjeni interes za komunikaciju, odsustvo vještina započinjanja i održavanja socijalne interakcije te dijeljenja iskustva (atipični komunikacijski obrazac). Odstupanja u sociokognitivnom razvoju se odražavaju i u eholaličnom govoru, produženom postojanju žargona ili uporabi riječi bez komunikacijske namjere. Također, djeca s teškoćama socijalne komunikacije pokazuju odstupanja u prozodiji koja može biti previše naglašena ili monotona te s prodornim intenzitetom glasa. Ovaj rad prikazuje slučaj djevojčice urednog kognitivnog razvoja s teškoćama komunikacijskog i jezično – govornog razvoja kojoj je pružena stručna podrška u obitelji koju je provodio logoped. Kronološka dob djevojčice pri početku rada bila je 1 ; 11. Djevojčica je rjeđe komunicirala za deklarativne svrhe, a odnedavno je počela koristiti gestu pokazivanja u imperativne svrhe. Obilježja u ponašanju djevojčice su upućivala na situacijsko razumijevanje jezika, za ponavljanje slogovnih nizova se ne vežu značenja, a leksička imitacija se nije uočavala. S obzirom na dob djevojčice, logopedska intervencija se provodila u vidu stručne podrške u obitelji napisati koliko mjeseci. Kroz svakodnevne aktivnosti i socijalnu igru se primjenjuju učinkovite strategije za poticanje komunikacijskog i jezično - govornog razvoja. U prošlost Ovaj rad će prikazati terapijski pristup osmišljen prema razvojnim mogućnostima i interesima djevojčice uključene u tretman. Naglašava se važnost ranog poticanja različitih segmenata rane komunikacije te uključivanje roditelja u sve aktivnosti čime se znatno doprinosi učinkovitosti rane intervencije.

poremećaj socijalne komunikacije; komunikacijski razvoj; jezično – govorni razvoj; logopedska intervencija; strategije za poticanje rane komunikacije

nije evidentirano

engleski

Facilitating communication and language in a child with difficulties in social communication

nije evidentirano

social communication disorder; communication development; speech and language development; intervention; strategies for facilitating early communication.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

20.12.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija