Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća (CROSBI ID 371552)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Marijana
Rupčić, Nataša
hrvatski
Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća
Suvremene uvjete poslovanja karakterizira izrazita tržišna konkurencija i složenost tržišnih odnosa. Procesi globalizacije podvrgavaju poslovne subjekte kontinuiranim pritiscima na području kontrole i smanjivanja troškova te povećanja prihoda, rasta i razvoja. Opisani uvjeti, u velikom broju slučajeva, ograničavaju mogućnosti značajnijega utjecaja na oblikovanje prodajnih cijena roba i usluga od strane pojedinačnih trgovinskih poduzeća. Kada su prodajne cijene zadane uvjetima na tržištu, poduzećima ostaju na raspolaganju aktivnosti koje će dovesti do povećanja prihoda i/ili reduciranja troškova. Kako je često mogućnost povećanja prihoda ograničena veličinom tržišta, kupovnom moći i konkurencijom, poduzeća se okreću internim procesima smanjivanja troškova, odnosno optimizaciji funkcije nabave.
menadžment; nabava; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Supply role and tasks in increasing the corporate competitiveness
nije evidentirano
management; supply; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
27.02.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka