Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Različite interpretacije istoga teksta (CROSBI ID 584996)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Težak, Dubravka ; Polak, Sanja ; Gabelica, Marina Različite interpretacije istoga teksta // „Naše stvaranje“ – zbornik radova sa sedmog simpozija sa međunarodnim učešćem „Vaspitač u 21. Veku“ / Miroljub Joković (ur.). Niš: Sven - Niš, 2012. str. 633-643

Podaci o odgovornosti

Težak, Dubravka ; Polak, Sanja ; Gabelica, Marina

hrvatski

Različite interpretacije istoga teksta

Polazeći od činjenice da izdavači udžbenika sve češće nude učiteljima gotove metodičke predloške za obradu književnih tekstova iz čitanaka, odlučili smo prezentirati nekoliko različitih interpretacija istoga književnog teksta, kako bismo pokazali da umjetnički vrijedan tekst gotovo uvijek pruža mogućnost različitih pristupa interpretaciji i različitih idejnih tumačenja. Činjenica da se tekstovi interpretiraju „po receptu“ u svim školama jednako, dovodi do skrnavljenja literature i osiromašivanja moguće recepcijske širine. Interpretacija prema predlošku postaje mehanička, ugrožava umjetničku senzibilnost, a ako je riječ o složenom tekstu, autori metodičkih predložaka nameću učitelju (prema tome i učenicima) razinu koja se njima sviđa, dakle, guše slobodu koja je u doživljaju umjetničkog djela neobično važna. U radu donosimo primjer različitih interpretacija istih tekstova iz čitanke za četvrti razred osnovne škole i primjer različitih interpretacija teksta iz čitanke za peti razred osnovne škole. Tim interpretacijama dokazujemo sve navedene tvrdnje o vrijednosti različitog tumačenja teksta.

književna interpretacija; školska interpretacija; etape nastavnog sata; ideja; poruka; različitosti.

nije evidentirano

engleski

Different Interpretations Of The Same Text

nije evidentirano

literary interpretation; school interpretation; stages of teaching hours; ideas; messages; diversity.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

633-643.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

„Naše stvaranje“ – zbornik radova sa sedmog simpozija sa međunarodnim učešćem „Vaspitač u 21. Veku“

Miroljub Joković

Niš: Sven - Niš

978-86-88561-01-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija