Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje potrošnje za hranu i bezalkoholna pića kućanstava Republike Hrvatske (CROSBI ID 182512)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Dobša, Jasminka ; Bojanić-Glavica, Benedikt ; Kero, Krsto Istraživanje potrošnje za hranu i bezalkoholna pića kućanstava Republike Hrvatske // Ekonomski vjesnik, 2 (2011), 325-333

Podaci o odgovornosti

Dobša, Jasminka ; Bojanić-Glavica, Benedikt ; Kero, Krsto

hrvatski

Istraživanje potrošnje za hranu i bezalkoholna pića kućanstava Republike Hrvatske

Cilj je ovoga rada istraživanje potrošnje kućanstava po dohodovnim decilima. Razmatra se, od svih kategorija izdataka samo najznačajnija, hrana i bezalkoholna pića. Istraživanja i analize temeljeni su na rezultatima Ankete o potrošnji kućanstava u Republici Hrvatskoj. Postavljeni su odgovarajući matematičko- statistički modeli potrošnje za hranu i bezalkoholna pića po dohodovnim decilima. Definirani modeli korišteni su u daljnjim istraživanjima za izračunavanje koeficijenata elastičnosti. Istraživanja su pokazala da su izdaci za kategoriju hranu i bezalkoholno piće neelastični, čime je potvrđen prvi Engelov zakon. Dobiveni rezultati mogu se koristiti u planiranju potrošnje kućanstava i za buduća razdoblja s obzirom na činjenicu da postoji model potrošnje po dohodovnim decilima koji se odnosi na razdoblje od 2000. do 2009. godine. Također je konstruiran model mjerenja elastičnosti koji se odnosi na 10-godišnje razdoblje i koji može poslužiti u predviđanjima budućih koeficijenata elastičnosti.

potrošnja kućanstva; koeficijent elastičnosti; Engelov zakon

nije evidentirano

engleski

Research of Household Expenditure for Food and Non-Alcoholic Beverages in the Republic of Croatia

nije evidentirano

household expenses; coefficient of elasticity; Engel's law

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2011.

325-333

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Indeksiranost