Internetski portal za stimulaciju učenja propitkivanjem (CROSBI ID 371697)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ružić, Mladen
Mornar, Vedran
Botički, Ivica
hrvatski
Internetski portal za stimulaciju učenja propitkivanjem
Završnim je radom potrebno izraditi internetski portal za stimulaciju učenja propitkivanjem (eng. inquiry learning). Učenje propitkivanjem zagovara pristup u kojem se studenta motivira na postavljanje pitanja u cilju rješavanja problema te time stjecanje znanja. Internetskim portalom je potrebno organizirati i efikasno prikazivati podatke prikupljenje mobilnom aplikacijom za učenje propitkivanjem. Studentske video uratke, slike, kartografske informacije te pitanja prikupljena u kontekstu potrebno je portalom moći efikasno pretraživati, grupirati prema sličnim parametrima (npr. ovisno o blizini lokacije na kojoj su prikupljeni) te prikazati kako studentima - njihovim tvorcima, tako i nastavnicima koji žele steći globalnu sliku o studentskim afinitetima. Akcije studenata koji pristupaju portalu potrebno je prikupljati i pohranjivati te dati nastavnicima na uvid u obliku izvještaja, a u cilju stjecanja dojma o evoluciji studenskog interesa prema učenju propitkivanjem.
Internetski portal za stimulaciju učenja propitkivanjem
nije evidentirano
engleski
Inquiry learning web application
nije evidentirano
Inquiry learning web application
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
05.03.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb