Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanje učenika mlađe školske dobi o ekologiji i njihov odnos prema zaštiti okoliša. (CROSBI ID 371719)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šnajder, Lidija Znanje učenika mlađe školske dobi o ekologiji i njihov odnos prema zaštiti okoliša. / Bogut, Irella (mentor); Popović, Željko (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Šnajder, Lidija

Bogut, Irella

Popović, Željko

hrvatski

Znanje učenika mlađe školske dobi o ekologiji i njihov odnos prema zaštiti okoliša.

Diplomski rad izrađen je na Katedri za prirodoslovlje iz predmeta Ekologija pod vodstvom mentora doc. dr. sc. Irelle Bogut i sumentora mr. sc. Željka Popovića, profesora visoke škole. U diplomskom radu Znanje učenika mlađe školske dobi o ekologiji i njihov odnos prema zaštiti okoliša autorice Lidije Šnajder, govori se o ekologiji, zaštiti prirode, zaštiti okoliša, zakonu o zaštiti okoliša, onečišćenju okoliša, uništavanju biljnih i životinjskih vrsta, zaštićenim dijelovima prirode, razvijenosti ekološke svijesti i rezultatima provedenog istraživanja kod djece nižih razreda osnovne škole. Ona proučava djecu nižih razreda osnovne škole i istražuje njihovo znanje o ekologiji, njihov odnos prema zaštiti okoliša, a time i razvijenost njihove ekološke svijesti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 72 učenika. Na uzorku od 72 učenika 1., 2., 3. i 4. razreda provedena je anonimna anketa. Rezultati istraživanja pokazali su da 94% učenika prvog razreda zna kako očuvati okoliš, 82% učenika prvog i drugog razreda smatra da je ispravno razvrstavati otpad, svi su učenici trećeg razreda spremni na ekološko djelovanje, 88% učenika trećeg i četvrtog razreda upoznato je s načinima zaštite prirode i okoliša od otpadnih voda i onečišćenog zraka, učenici četvrtog razreda znaju nabrojati više zaštićenih biljaka i životinja od učenika trećeg razreda, djevojčice su za 2% bolje riješile anketni upitnik, a učenici četvrtog razreda znaju ponuditi više kvalitetnijih odgovora na pitanje što je zaštita okoliša nego učenici prvog razreda. Učenici i učenice nižih razreda Osnovne škole Ivane Brlić Mažuranić u Koški su time pokazali visoku razinu ekološke osviještenosti. Na sva su pitanja odgovorili većinskim postotkom točno, a budući da za ekološki osviještenog pojedinca, osoba mora raspolagati i znanjem i pravilnim stajalištem o zaštiti okoliša, kao cjelina su ostvarili iznimno dobar rezultat. Lidija Šnajder smatra da se svijet može očuvati od daljnjeg onečišćenja upravo pravilnom edukacijom i razvijanjem ekološke svijesti učenika mlađe školske dobi i da će takvi ekološki osviješteni pojedinci omogućiti da svijet postane bolje mjesto za život.

zaštita okoliša; razvijenost ekološke svijesti

nije evidentirano

engleski

Knowledge of younger school age students about ecology and their attitude toward the environment protection.

nije evidentirano

environment protection; ecology consciousness development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

15.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija