Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MODEL OBLIKOVANJA MULTIMEDIJSKIH OBRAZOVNIH WEB SADRŽAJA (CROSBI ID 371744)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Širanović, Željko MODEL OBLIKOVANJA MULTIMEDIJSKIH OBRAZOVNIH WEB SADRŽAJA / Mateljan, Vladimir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Širanović, Željko

Mateljan, Vladimir

hrvatski

MODEL OBLIKOVANJA MULTIMEDIJSKIH OBRAZOVNIH WEB SADRŽAJA

Povećana uporaba multimedijske web (MWE)edukacije u nastavi, s jedne strane postavlja pitanje pogodnih metoda za oblikovanje takvog načina nastave, a s druge strane postavlja pitanje učinkovitosti takvog načina u odnosu na klasičnu nastavu licem-u-lice (F2F). U radu se predlaže model za oblikovanje multimedijskih web obrazovnih sadržaja, nazvan model interaktivne multimedijske web edukacije (IMWE). Taj model zasniva se na: iskustvima hrvatske pedagoške prakse utemeljene na kognitivističkom i konstruktivističkom pristupu nastavi, Gagneovim preporukama za aktiviranje unutarnjih procesa učenja, Merrillovim osnovnim načelima instrukcijskog dizajna, Hortonovim modelima strukturiranja obrazovnog web sadržaja te Mayerovim načelima oblikovanja multimedije. Hipoteza ovog rada bila je da će IMWE nastava dati bolje rezultate u učenju u odnosu na klasičnu F2F nastavu. Kroz tri različite nastavne jedinice, oblikovane na osnovu preporuka danih u ovoj disertaciji, model IMWE dao je prosječno bolje rezultate u učenju nego klasična F2F nastava. Veća učinkovitost IMWE u odnosu na F2F nastavu utvrđena je eksperimentalno i statistički, provedenim istraživanjem sa stotinjak studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu.

Model; oblikovanje; multimedija; web; obrazovanje; edukacija; nastava

nije evidentirano

engleski

A MODEL FOR DESIGN OF THE MULTIMEDIA EDUCATIONAL WEB CONTENT

nije evidentirano

Model; design; multimedia; web; education; teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

228

29.02.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti