Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak (CROSBI ID 371799)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Martina
Leko-Šimić, Mirna
hrvatski
Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak
Kroz analiziranje uvođenja proizvoda na tržište žitarica za doručak rad se bavi i istraživanjem relevantnih okolnosti i specifičnosti prisutnih na tržištu hrane općenito te detaljnije u prehrambenoj kategoriji žitarica za doručak. Osim specifičnosti u implementaciji marketing koncepcije na tržištu hrane, analize makro okruženja u regiji Jugoistočne Europe te analize tržišta žitarica za doručak, u radu se prezentira kako na uspješan način voditi proces razvoja novog proizvoda s aspekta proizvođača u prehrambenoj industriji, a uz pomoć primjera hrvatskih kompanija. Osim procesu razvoja novog proizvoda posebna pažnja se posvećuje i procesu brandiranja. U sklopu rada provedeno je i posebno istraživanje potrošača, odnosno istraživanje prihvaćenosti komunikacijskih konstanti brandova u kategoriji žitarica za doručak u segmentu dječjih žitarica na temelju kojeg su doneseni zaključci koji potvrđuju prethodno definirane pretpostavke. Za oba procesa u radu se definiraju smjernice primjenjive u kategoriji žitarica za doručak, ali i u prehrambenoj industriji općenito.
marketing koncepcija; prehrambena industrija; tržište hrane; prehrambeni trendovi; žitarice za doručak; proces razvoja novog proizvoda; proces brandiranja
nije evidentirano
engleski
Launching product to the breakfast cereals market
nije evidentirano
marketing concept; food business industry; food market; trends in food business; breakfast cereals; new product development process; branding process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
95
06.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek