Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak (CROSBI ID 371799)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ferenčić, Martina Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak / Leko-Šimić, Mirna (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2009

Podaci o odgovornosti

Ferenčić, Martina

Leko-Šimić, Mirna

hrvatski

Uvođenje proizvoda na tržište žitarica za doručak

Kroz analiziranje uvođenja proizvoda na tržište žitarica za doručak rad se bavi i istraživanjem relevantnih okolnosti i specifičnosti prisutnih na tržištu hrane općenito te detaljnije u prehrambenoj kategoriji žitarica za doručak. Osim specifičnosti u implementaciji marketing koncepcije na tržištu hrane, analize makro okruženja u regiji Jugoistočne Europe te analize tržišta žitarica za doručak, u radu se prezentira kako na uspješan način voditi proces razvoja novog proizvoda s aspekta proizvođača u prehrambenoj industriji, a uz pomoć primjera hrvatskih kompanija. Osim procesu razvoja novog proizvoda posebna pažnja se posvećuje i procesu brandiranja. U sklopu rada provedeno je i posebno istraživanje potrošača, odnosno istraživanje prihvaćenosti komunikacijskih konstanti brandova u kategoriji žitarica za doručak u segmentu dječjih žitarica na temelju kojeg su doneseni zaključci koji potvrđuju prethodno definirane pretpostavke. Za oba procesa u radu se definiraju smjernice primjenjive u kategoriji žitarica za doručak, ali i u prehrambenoj industriji općenito.

marketing koncepcija; prehrambena industrija; tržište hrane; prehrambeni trendovi; žitarice za doručak; proces razvoja novog proizvoda; proces brandiranja

nije evidentirano

engleski

Launching product to the breakfast cereals market

nije evidentirano

marketing concept; food business industry; food market; trends in food business; breakfast cereals; new product development process; branding process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

06.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija