Uloga ishoda učenja u obrazovanju studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (CROSBI ID 585364)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončar-Vicković, Sanja ; Holjenko, Marina ; Trampus, Dubravka ; Dolaček-Alduk, Zlata
hrvatski
Uloga ishoda učenja u obrazovanju studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
U radu se prikazuje kronologija uvođenja ishoda učenja u studijske programe Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Uvođenje ishoda učenja započelo je provedbom projekta "Sustavni pristup uvođenju ishoda učenja u obrazovanje studenata na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku" – SUPER UNIOS. Projekt SUPER UNIOS realiziran je tijekom 2008. i 2009. godine na inicijativu Nacionalne zaklade za znanost (danas Hrvatska zaklada za znanost) koja je projekt podržala u okviru programa "Visoko obrazovanje temeljeno na ishodima učenja". Proces uvođenja ishoda učenja u studijske programe Sveučilišta započeo je ustrojavanjem radnih skupina za razvoj nastavnog procesa na fakultetima, provedbom radionica o ishodima učenja za nastavnike i studente te istraživanjem stavova studenata i poslodavaca o uspješnosti edukacije na osječkom Sveučilištu. Vodič "Ishodi učenja – priručnik za sveučilišne nastavnike", izrađen je 2010. godine.
visoko obrazovanje; sveučilište; projekt SUPER UNIOS; ishodi učenja
nije evidentirano
engleski
Learning outcomes and their role in student education at Josip Juraj Strossmayer University in Osijek
nije evidentirano
higher education; university; SUPER UNIOS project; learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
357-365.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta i društvena odgovornost
dr.sc. Miroslav Drljača
Solin: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-57036-0-0
Podaci o skupu
13. međunoarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
predavanje
15.03.2012-16.03.2012
Solin, Hrvatska