Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke (CROSBI ID 182924)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tabak (Jakovac), Mihaela ; Pavić, Antonija
hrvatski
Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke
Polazeći od hipoteze da je kontekst u kojem se ovladava inim jezikom jedan od ključnih čimbenika koji mogu utjecati na motivaciju i upotrebu strategija učenja, cilj našeg istraživanja bio je istražiti povezanost tih dvaju faktora u kontekstu usvajanja engleskog jezika struke, te ispitati koriste li motiviraniji studenti više strategija od onih manje motiviranih. Uzorak je uključio nešto više od dvjesto studenata prve godine Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu. Motivaciju smo ispitali pomoću Upitnika o motivaciji (Mihaljević Djigunović, 1998), a podatke o upotrebi strategija učenja prikupili smo upitnikom SILL (Oxford, 1990). Korelacijskom analizom utvrđena je značajna povezanost motivacije i strategija učenja. Dobiveni rezultati potvrđuju i značajnu razliku u motivaciji i upotrebi strategija kod ispitanika kojima će engleski jezik više trebati u daljnjem školovanju i struci.
engleski jezik; motivacija; strani jezik struke; strategije učenja
nije evidentirano
engleski
Motivation and language learning strategies in learning English for specific purposes
nije evidentirano
English for specific purposes (ESP); learner strategies; motivation
nije evidentirano