Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke (CROSBI ID 182924)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tabak (Jakovac), Mihaela ; Pavić, Antonija Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 40 (2011), 7-26

Podaci o odgovornosti

Tabak (Jakovac), Mihaela ; Pavić, Antonija

hrvatski

Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke

Polazeći od hipoteze da je kontekst u kojem se ovladava inim jezikom jedan od ključnih čimbenika koji mogu utjecati na motivaciju i upotrebu strategija učenja, cilj našeg istraživanja bio je istražiti povezanost tih dvaju faktora u kontekstu usvajanja engleskog jezika struke, te ispitati koriste li motiviraniji studenti više strategija od onih manje motiviranih. Uzorak je uključio nešto više od dvjesto studenata prve godine Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu. Motivaciju smo ispitali pomoću Upitnika o motivaciji (Mihaljević Djigunović, 1998), a podatke o upotrebi strategija učenja prikupili smo upitnikom SILL (Oxford, 1990). Korelacijskom analizom utvrđena je značajna povezanost motivacije i strategija učenja. Dobiveni rezultati potvrđuju i značajnu razliku u motivaciji i upotrebi strategija kod ispitanika kojima će engleski jezik više trebati u daljnjem školovanju i struci.

engleski jezik; motivacija; strani jezik struke; strategije učenja

nije evidentirano

engleski

Motivation and language learning strategies in learning English for specific purposes

nije evidentirano

English for specific purposes (ESP); learner strategies; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

2011.

7-26

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

nije evidentirano