Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj (CROSBI ID 182979)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tafra Vlahović, Majda
hrvatski
Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj
Provedeno je empirijsko kvalitativno istraživanje s ciljem utvrdjivanja kvalitete održivog poslovanja i odnosa s javnostima u Republici Hrvatskoj početkom dvijetisućetih kada su bili razvidni prvi znakovi primjene principa održivog poslovanja i to u jakoj sprezi s funkcijom odnosa s javnostima. Postavljena je hipoteza glasila da se korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj u tom razdoblju tek oblikuje kao parcijalna strategija pojedinih privrednih subjekata. Općenito govoreći, ona je nedovoljno razvijena, osobito na planu razumijevanja vlasti te predstavlja nedovoljno inspirativan okoliš za pojedine privredne subjekte. Istraživanje preglednih studija unutar konteksta određenog teorijama korporacijske društvene odgovornosti i teorija odnosa s javnostima rezultiralo je listom od deset međusobno djelujućih i neraskidivo povezanih varijabli za ispitivanje odnosa s javnostima i korporacijske odgovornosti koje su ispitane u istraživanju kojim je hipoteza potvrđena.
društveno opdgovorno poslovanje; korporacijska društvena odgovornost; dionici; odnosi s javnostima
nije evidentirano
engleski
Public Relations and Corporate Social Responsibility in Croatia
nije evidentirano
socially responsible business; corporate social responsibility; stakeholders; public relations
nije evidentirano