Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj (CROSBI ID 182979)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tafra Vlahović, Majda Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj // Medianali, 5 (2012), 10; 107-126

Podaci o odgovornosti

Tafra Vlahović, Majda

hrvatski

Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj

Provedeno je empirijsko kvalitativno istraživanje s ciljem utvrdjivanja kvalitete održivog poslovanja i odnosa s javnostima u Republici Hrvatskoj početkom dvijetisućetih kada su bili razvidni prvi znakovi primjene principa održivog poslovanja i to u jakoj sprezi s funkcijom odnosa s javnostima. Postavljena je hipoteza glasila da se korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj u tom razdoblju tek oblikuje kao parcijalna strategija pojedinih privrednih subjekata. Općenito govoreći, ona je nedovoljno razvijena, osobito na planu razumijevanja vlasti te predstavlja nedovoljno inspirativan okoliš za pojedine privredne subjekte. Istraživanje preglednih studija unutar konteksta određenog teorijama korporacijske društvene odgovornosti i teorija odnosa s javnostima rezultiralo je listom od deset međusobno djelujućih i neraskidivo povezanih varijabli za ispitivanje odnosa s javnostima i korporacijske odgovornosti koje su ispitane u istraživanju kojim je hipoteza potvrđena.

društveno opdgovorno poslovanje; korporacijska društvena odgovornost; dionici; odnosi s javnostima

nije evidentirano

engleski

Public Relations and Corporate Social Responsibility in Croatia

nije evidentirano

socially responsible business; corporate social responsibility; stakeholders; public relations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (10)

2012.

107-126

objavljeno

1846-436X

1849-0719

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti