Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

A holistic approach to corporate identity and brand (CROSBI ID 585405)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dunkovic, Božica ; Jukić, Dinko A holistic approach to corporate identity and brand // nterdisziplinäre Symposium "Interdisziplinäre Managementforschung VII" : Tagungsband = Interdisciplinary symposium "Interdisciplinary Management Research VII" : proceedings / Runzheimer, Bodo ; Barković, Dražen (ur.). Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet ; Hochshule, University of Applied Science, 2011. str. 347-359

Podaci o odgovornosti

Dunkovic, Božica ; Jukić, Dinko

engleski

A holistic approach to corporate identity and brand

Corporate brand creates a great number of associations to the consumers that are used in positioning.

branding; corporate image; corporate identity; customer

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

347-359.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

nterdisziplinäre Symposium "Interdisziplinäre Managementforschung VII" : Tagungsband = Interdisciplinary symposium "Interdisciplinary Management Research VII" : proceedings

Runzheimer, Bodo ; Barković, Dražen

Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet ; Hochshule, University of Applied Science

978-953-253-096-4

Podaci o skupu

Interdisciplinary symposium "Interdisciplinary Management Research" (7 ; 2011)

predavanje

12.05.2011-14.05.2011

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija