Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole (CROSBI ID 183063)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Miliša, Zlatko ; Šaravanja, Marija
hrvatski
Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole
Hercegovini i Hrvatskoj, autori dolaze do zaključka da su prisutni uglavnom tekstovi vezani za medijsku pismenost, tj. tekstovi koji su ponajviše usmjereni na umjetnost, filmsku i kazališnu, dok su tekstovi koji kod djece razvijaju kritičko mišljenje i medijske kompetencije prisutni u rijetkim slučajevima. Zaključuju da medijskoj kulturi nije posvećeno više od 10 posto tekstova od ukupnoga sadržaja tekstova u jedanaest analiziranih čitanki. Medijska kultura u tome smislu većinom obuhvaća razvoj medijske pismenosti iz područja umjetnosti - filmske i kazališne, ali ne (i) razvija medijske kompetencije.
čitanke za osnovne škole; filmska i kazališna umjetnost; školski kurikul; medijske kompetencije. ∗
nije evidentirano
engleski
Analysis of media content for readers in elementary school
nije evidentirano
readers for primary schools; film and theater arts; the school curriculum; media competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
nije evidentirano