Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga narodnih knjižnica u obrazovanju (CROSBI ID 371934)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vidić, Vedrana Uloga narodnih knjižnica u obrazovanju / Faletar Tanacković, Sanjica (mentor); Lacović, Darko (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Vidić, Vedrana

Faletar Tanacković, Sanjica

Lacović, Darko

hrvatski

Uloga narodnih knjižnica u obrazovanju

Narodne su knjižnice prisutne po cijelom svijetu. One osiguravaju pristup znanju, informacijama i djelima mašte pomoću niza izvora i službi, te su na raspolaganju svim članovima zajednice. Potreba za općedostupnim posrednikom koji će omogućiti pristup znanju - u tiskanom ili drugim oblicima, a kao podrška formalnom i neformalnom obrazovanju, razlog je osnivanja većine narodnih knjižnica, ali i glavna svrha njihove djelatnosti. Knjižnice, posebno narodne, glavna su čvorišta lokalne zajednice koja potiču učenje na svim razinama. Knjižnice zbog svoje otvorenosti i dostupnosti brzo odgovaraju na potrebe društva koje se mijenja – u ovom slučaju, društva koje uči. U društvu kakvom se danas teži, knjižnice mogu dati jedinstven i specifičan doprinos svojom predodređenošću za podupiranje ključnih ciljeva koji se izravno ili neizravno odnose na pristup i korištenje znanja i informacija te učenje, a koji je moguće tumačiti kroz koncept informacijske pismenosti. Narodne knjižnice potiču razne programe kojima pružaju podršku formalnom i neformalnom obrazovanju, a provode ih u obliku radionica, seminara, raznih tečajeva u kojima korisnicima daju priliku da se konstantno obrazuju i rade na svom cjeloživotnom učenju.

narodna knjižnica; korisnici; obrazovanje; pismenost

nije evidentirano

engleski

Educational role of public libraries

nije evidentirano

public library; users; education; literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18

28.03.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti