Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije (CROSBI ID 9317)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.) Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010

Podaci o odgovornosti

Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena

Marković, Nenad

hrvatski

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije

Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka temeljenih na dokazima radi razumijevanja i lakšeg donošenja odluka o prirodnom svijetu i promjenama koje u njemu izaziva ljudska aktivnost. U skladu s dokumentima Vlade i MZOŠ-a donesena je Strategija vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda. Na osnovu strategije nacionalnih ispita postavljen je cilj nacionalnih ispita: provjeriti obrazovna postignuća misleći time na sposobnosti rješavanja problemskih interdisciplinarnih zadataka i kompetencije u učenju istraživanjem i otkrivanjem, te donošenju zaključaka na temelju istraživanja. U skladu s navedenim činjenicama koncipiran je jedinstveni ispit u tri dijela koji je sadržavao ispit iz Biologije, Kemije i Fizike. Po četvrtina pitanja na ispitu bila je vezana uz svaki pojedini predmet, a preostala četvrtina odnosila se na interdisciplinarne zadatke.

nacionalni ispit ; prirodoslolvlje ; kvalitativna analiza

nije evidentirano

engleski

Qualitative analysis of primary school exams conducted in 2008: science

nije evidentirano

national exam ; science ; qualitative analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2010.

978-953-7556-20-4

46

objavljeno

Povezanost rada

Biologija, Fizika, Kemija, Psihologija