Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije (CROSBI ID 9317)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena
Marković, Nenad
hrvatski
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije
Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka temeljenih na dokazima radi razumijevanja i lakšeg donošenja odluka o prirodnom svijetu i promjenama koje u njemu izaziva ljudska aktivnost. U skladu s dokumentima Vlade i MZOŠ-a donesena je Strategija vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda. Na osnovu strategije nacionalnih ispita postavljen je cilj nacionalnih ispita: provjeriti obrazovna postignuća misleći time na sposobnosti rješavanja problemskih interdisciplinarnih zadataka i kompetencije u učenju istraživanjem i otkrivanjem, te donošenju zaključaka na temelju istraživanja. U skladu s navedenim činjenicama koncipiran je jedinstveni ispit u tri dijela koji je sadržavao ispit iz Biologije, Kemije i Fizike. Po četvrtina pitanja na ispitu bila je vezana uz svaki pojedini predmet, a preostala četvrtina odnosila se na interdisciplinarne zadatke.
nacionalni ispit ; prirodoslolvlje ; kvalitativna analiza
nije evidentirano
engleski
Qualitative analysis of primary school exams conducted in 2008: science
nije evidentirano
national exam ; science ; qualitative analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2010.
978-953-7556-20-4
46
objavljeno