Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika (CROSBI ID 183208)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika // Defektologija (Zagreb), 25 (1989), 1; 73-82

Podaci o odgovornosti

Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana

hrvatski

Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika

Primjenom Skale procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika na uzorcima učenika usporenog kognitivnog razvoja (N=66) i učenika bez teškoća u razvoju (N=84) nižih razreda osnovnih škola utvrđene su zadovoljavajuće mjerne karakteristike Skale. Analiza rezultata univarijatne analize varijance pokazala je njezinu visoku pragmatičku valjanost. Interna mjerna svojstva pojedinih čestica i Skale u cjelini izražena su visokim vrijednostima većine koeficijenata pouzdanosti, reprezentativnosti, homogenosti, valjanosti i diskriminativnosti. Ovaj mjerni instrument namijenjen je prije svega nastavnicima razredne nastave u svrhu prve procjene usvojenosti nastavnog gradiva iz materinskog jezika učenika usporenog kognitivnog razvoja. Isto tako može poslužiti defektolozima - stručnim suradnicima u programiranju obrazovnih sadržaja s tim učenicima u redovnoj osnovnoj školi.

Skala; procjena; usvojenost

nije evidentirano

engleski

A Scale of assessing achievement in Croatian or Serbian language as a school subject

nije evidentirano

Scale; estimation; mastering

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1)

1989.

73-82

objavljeno

0351-1839

Povezanost rada

Pedagogija