Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika (CROSBI ID 183208)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana
hrvatski
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika
Primjenom Skale procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika na uzorcima učenika usporenog kognitivnog razvoja (N=66) i učenika bez teškoća u razvoju (N=84) nižih razreda osnovnih škola utvrđene su zadovoljavajuće mjerne karakteristike Skale. Analiza rezultata univarijatne analize varijance pokazala je njezinu visoku pragmatičku valjanost. Interna mjerna svojstva pojedinih čestica i Skale u cjelini izražena su visokim vrijednostima većine koeficijenata pouzdanosti, reprezentativnosti, homogenosti, valjanosti i diskriminativnosti. Ovaj mjerni instrument namijenjen je prije svega nastavnicima razredne nastave u svrhu prve procjene usvojenosti nastavnog gradiva iz materinskog jezika učenika usporenog kognitivnog razvoja. Isto tako može poslužiti defektolozima - stručnim suradnicima u programiranju obrazovnih sadržaja s tim učenicima u redovnoj osnovnoj školi.
Skala; procjena; usvojenost
nije evidentirano
engleski
A Scale of assessing achievement in Croatian or Serbian language as a school subject
nije evidentirano
Scale; estimation; mastering
nije evidentirano