Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada (CROSBI ID 183212)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana ; Kocijan, Snježana Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada // Defektologija (Zagreb), 23 (1987), 1; 125-136

Podaci o odgovornosti

Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana ; Kocijan, Snježana

hrvatski

Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada

Cilj je ovog rada bio da se ispitaju efekti integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim uvjetima odgoja i obrazovanja na području socijalizacije. Stoga su se u toku šestomjesečnog perioda provodila četiri različita oblika odgoja i obrazovanja na uzorku od 68 učenika usporenog kognitivnog razvoja. Za procjenu efekta socijalizacije poslužila nam je AAMD skala socijalne adaptacije. Rezultati univarijatne analize varijance pokazuju male efekte eksperimentalnog modela rada na socijalizaciji učenika. Nešto je povećana "socijalna interakcija" , ali ne u dovoljnoj mjeri, jer je grupa u posebnim uvjetima procijenjena kao uspješnija na tom području. Viša razina socijalizacije dostignuta je u eksperimentalnoj grupi u nekim varijablama "samostalnosti". Uspoređujući grupe po rezultatima na II.dijelu AAMD skale-najnižu razinu socijalizacije postiže grupa u posebnim uvjetima, dok grupe u redovnim uvjetima imaju slične rezultate. U daljnjim ispitivanjima bit će potrebno doraditi eksperimentalni oblik rada, kako bi se postigli viši socijalizacijski efekti.

Integracija ; socijalizacija ; adaptacija

nije evidentirano

engleski

Comparing socialization improvement in pupils with delayed cognitive development in different educational settings

nije evidentirano

Integration ; socialization ; adaptation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

1987.

125-136

objavljeno

0351-1839

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija