Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima (CROSBI ID 46123)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Knego, Nikola ; Anić, Ivan-Damir ; Marković, Milivoj
hrvatski
Razlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima
Ovaj rad analizira razliku u strukturi ponude i udjele pojedinih kategorija maloprodavača u ponudi samostalno nastalih maloprodajnih aglomeracija (SMA) i planski izgrađenih maloprodajnih aglomeracija (PMA) na području Zagrebačke županije i SAD-a. Podaci su prikupljeni terenskim popisivanjem i iz raspoloživih sekundarnih izvora. Rezultati istraživanja pokazuju da je u Zagrebačkoj regiji nije primjetna diferencijacija između maloprodajne ponude trgovinskih centara i gradskog središta. Komparativna analiza između SMA maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji i SAD-u pokazala je značajna odstupanja između istih što se može pripisati kako kulturnim faktorima tako i drugačijim fazama razvoja maloprodajnih aglomeracija. Međutim, nisu utvrđene razlike između PMA u Zagrebačkoj regiji i SAD-u, što se može pripisati procesu konvergencije koji je došao na određenu razinu u Hrvatskoj. U radu se diskutiraju implikacije istraživanja za menadžment.
samostalno nastale maloprodajne aglomeracije, planski izgrađene maloprodajne aglomeracije, splet maloprodavača, Zagrebačka regija
nije evidentirano
engleski
Structural differences between retail offering of shopping centers and city squares and streets
nije evidentirano
Evolved retail agglomerations, planed retail agglomerations, retailer mix, Zagreb region
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-108.
objavljeno
Podaci o knjizi
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2012.
978-953-6025-50-3