Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

E-učenje: Moodle u praksi (CROSBI ID 9346)

Autorska knjiga | priručnik

Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja ; Lenkić, Marina E-učenje: Moodle u praksi. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012

Podaci o odgovornosti

Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja ; Lenkić, Marina

hrvatski

E-učenje: Moodle u praksi

Zahvaljujući svojoj jednostavnosti korištenja i fleksibilnosti, Moodle je trenutno najpopularnija platforma za e-učenje koja se koristi diljem svijeta. Velik broj škola i visokih učilišta već su instalirali Moodle, međutim problem u određenom broju slučajeva predstavlja niska razina korištenja i upitna kvaliteta izrađenih Moodle kolegija. Niz različitih mogućnosti koje Moodle pruža može predstavljati barijeru za nastavnike koji pod opterećenjem svakodnevnih obveza nemaju vremena sadržaje koje koriste za podučavanje pretvoriti u kvalitetan i efikasan kolegij e- učenja. Koristeći se projektno orijentiranim pristupom materija se u knjizi izlaže na jednostavan i praktičan način, pa svi oni koji imaju potrebu za izradom e-tečajeva mogu korak po korak, sljedeći brojne savjete i dodatne resurse, iz poglavlja u poglavlje izraditi i nadograditi vlastito interaktivno i privlačno okruženje za e- učenje. Knjiga je namijenjena nastavnicima koji se po prvi puta susreću s Moodle sustavom, a čitatelja od prvog do osmog poglavlja vodi kroz samu instalaciju sustava, razvoj e-tečaja, kreiranje resursa i aktivnosti prema osobnim potrebama polaznika i tipu materijala, odnosno potrebama organizacije i konteksta korištenja. Knjigu također mogu koristiti i iskusniji korisnici kao pomoć u pojedinim segmentima planiranja, organiziranja i kontroliranja procesa e-učenja u Moodle sustavu.

e-učenje; Moodle; sustav za e-učenje; proces e-učenja

nije evidentirano

engleski

E-Learning: Moodle in practice

nije evidentirano

e-Learning; Moodle; e-Learning system; e-Learning process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

2012.

978-953-281-043-1

251

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija