Prikaz knjige: Robert Kopal i Darija Korkut: TEORIJA IGARA ; Praktična primjena u poslovanju, Comminus d.o.o., Zagreb i Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb (HR), 2011. (prikaz knjige) (CROSBI ID 770426)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Tomić, Daniel Prikaz knjige: Robert Kopal i Darija Korkut: TEORIJA IGARA ; Praktična primjena u poslovanju, Comminus d.o.o., Zagreb i Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb (HR), 2011. (prikaz knjige) // Društvena istraživanja, Časopis za opća društvena pitanja. 2012.

Tomić, Daniel

Prikaz knjige: Robert Kopal i Darija Korkut: TEORIJA IGARA ; Praktična primjena u poslovanju, Comminus d.o.o., Zagreb i Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb (HR), 2011. (prikaz knjige)

Knjiga 'Teorija igara – praktična primjena u poslovanju' nudi iscrpan pregled osnovnih ideja koje stoje iza koncepta teorije igara. Naslov konceptualno sugerira sadržaj knjige kao materije koja analizira problematiku teorije igara, primarno s njezinog aplikativnog aspekta. Možemo reći kako je ova knjiga kvalitetan izvor povijesnih zasada, sistematiziranih matematičkih aksioma, ekonomskih kategorija i spoznaja koji se u konceptu teorije igara manifestiraju kroz problematiku: statičkih i dinamičkih igara, simultanih i sekvencijalnih igara, igara s potpunim informacijama, odnosno s asimetričnim informacijama, Nashove ravnoteže, nekooperativnih igara, mehanizama manipulacije u okviru strateških poteza i taktičkih odluka, evolucijske teorije igara itd., a pritom pazeći da se svi principi tih igara analiziraju na konkretnim primjerima. Tekst stvara dojam kako je koncept stateške interakcije osnovni okvir putem kojeg se trebaju promatrati svi društveno-ekonomski fenomeni prisutni u 'svjetovnim' poslovnim međuodnosima. Izostanak složenih matematičkih postulata i dokaza te naglašavanje realnih poslovnih slučajeva i primjera sugerira kako je ova knjiga prvenstveno namijenjena uvodnoj (pa i intermediate) razini proučavanja formalnih aspekata racionalnog odlučivanja u ekonomiji, odnosno poslovnoj ekonomiji. No i sama knjiga naglašava kako se bavi proučavanjem teorije igara kao analitičkog alata za rješavanje zahtjevnih prvenstveno, ali ne i isključivo ekonomskih problema. Upravo tu leži osnovni doprinos autora. Drugim riječima, ova knjiga koja po svojem formatu i sadržaju gotovo poprima oblik udžbenika, nudi kompletan i sistematičan pristup (prožet praktičnim primjerima) za proučavanje tradicionalnih i suvremenih dosega u teoriji igara.

teorija igara; praktična upotreba; poslovna ekonomija

Game theory: Practical appliance in business

game theory; practical appliance; business economics