Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komponente programa brige o sebi djece prdškolske dobi s cerebralnom paralizom (CROSBI ID 372077)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pinkert, Renata Komponente programa brige o sebi djece prdškolske dobi s cerebralnom paralizom / Mlinarević, Vesnica (mentor); Romstein, Ksenija (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Pinkert, Renata

Mlinarević, Vesnica

Romstein, Ksenija

hrvatski

Komponente programa brige o sebi djece prdškolske dobi s cerebralnom paralizom

Cerebralna paraliza označuje skupinu neprogresivnih motoričkih poremećaja uzrokovanih razvojnim oštećenjem mozga u ranom stadiju razvoja. Oštećenje mozga posljedica je neprogresivnih patološkoh procesa: vaskularni poremćaji, hipoksije, hemoragije, infekcije, razvojne anomalije mozga, hidrocefalus i sl. Tjelesna oštećenja razumijevaju funkcionalne i motoričke smetnje i ograničenja uzrokovana oštećenjima lokomotornog aparata, oštećenjem centralnog perifernog živčanog sustava i kroničnim bolestima. Ova djeca su ograničena pokretljivosti, tako da svoje spoznaje stječu na drugačiji način od pokretne djece. U realizaciji programa treba predvidjeti mogućnost korištenja pomagala, specijalnog namještaja i opreme. Kod svih dijelova programa, pogotovo kod hranjenja, kroz interakciju prevođenja zadataka u prirodnim situacijama, treba poštivati specifičnosti djece s kroničnim bolestima u smislu posebnog režima ishrane i života uopće.

cerebralna paraliza; oštećenje; razvoj; program rada; samostalnost

nije evidentirano

engleski

/

nije evidentirano

cerebral palsy; damage to; the development of the program of work; independence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

01.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija