Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta (CROSBI ID 183648)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Pavlović, I. ; Markić, B. ; Bevanda, Vanja Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta // Suvremeni promet, 22 (2000), 3/4; 287-289

Podaci o odgovornosti

Pavlović, I. ; Markić, B. ; Bevanda, Vanja

hrvatski

Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta

Elektroničko poslovanje, kao suvremeni oblik organizacije poslovanja, podrazumijeva intenzivnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije, i uslijed njene intenzivne primjene, elektronička tržišta postaju institucionalno novi oblik razmjene proizvoda, usluga i informacija. Istražene su razlike između tradicionalnih i elektroničkih tržišta sa stajališta prodavatelja (ponude) i kupca (tražnje). Izložene su osobenosti elektroničkih transakcija.

elektroničko poslovanje; elektronička tržišta

nije evidentirano

engleski

Data communication as a forming factor of the electronic markets

nije evidentirano

e business; e markets

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (3/4)

2000.

287-289

objavljeno

0351-1898

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti