Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal (CROSBI ID 586032)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Baracskai, Zoltan ; Bevanda, Vanja ; Dorfler, Viktor
engleski
Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal
Upravljanje odnosima s kupcima je postalo strateškom inicijativom kako bi se spoznali, privukli i održavali odnosi s važnim klijentima, a najnovija tehnološka dostignuća omogućuju automatsko prikupljanje velike količine, kako numeričkih podataka, tako i "mekih" informacija o kupcima. Strategija izgradnje i održavanja veza s kupcima moguće je iskazati pravilima eksperta. Iskorišten je Doctus sustav znanja koji omogućuje induktivno i deduktivno zaključivanje nad bazom znanja, i koji je nadograđen inteligentnim portalom s portletima specifične aplikacije. Sustav ostvaruje integraciju u dva pravca: s bazama/ skladištima podataka primjenom metoda otkrivanja znanja u podacima i publiciranjem sadržaja na web sučelju.
business intelligence; knowledge based system; intelligent portal; data mining
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
173-180.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
The International Conference on Information and Intelligent Systems
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
953-6071-18-5
Podaci o skupu
The International Conference on Information and Intelligent Systems
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Varaždin, Hrvatska