Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe (CROSBI ID 46209)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe
U radu se analiziraju pojam, zakonitosti u razvoju, te difuzija maloprodajnih oblika na međunarodnom planu. Usporednom analizom dinamike, važnosti (značenja), razvijenosti i učinaka (rezultata) maloprodaje u izabranim tranzicijskim i tržišno i gospodarski razvijenim europskim zemljama potvrđuje se spoznaja da je maloprodaja u razvijenim gospodarstvima ušla u fazu zrelosti i da se ona dalje razvija tek u novim procesima koncentracije, internacionalizacije i osmišljenja vrijednosnih lanaca. Slabiji učinci (rezultati) maloprodaje u manje razvijenim tranzicijskim zemljama rezultat su njezina neskladnog razvoja. Tek su novi maloprodajni oblici i novi poslovni modeli pretpostavka skladnijeg gospodarskog razvoja u tim zemljama.
maloprodaja, maloprodajni oblik, maloprodajna poslovna jedinica, zemlje Srednje i Jugoistočne Europe
Ovo je knjiga (a izdan je i zbornik) u kojoj su radovi s Međunarodnog znanstvenog skupa "Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe", koji je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održan 16.11. 2011.
engleski
Development of new retail formats in selected transition countries in Central and South- Eastern Europe
nije evidentirano
retail trade, retail format, retail operating unit, Central European and South-Eastern European countries
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-37.
objavljeno
Podaci o knjizi
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Bleženka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2012.
13978-958-6025-50-3