Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima (CROSBI ID 586235)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubetić, Maja ; Mandarić Vukušić, Anita
hrvatski
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima
Kvalitetno partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, danas je imperativ, pa se od suvremenog odgojitelja očekuje da ima razvijene kompetencije potrebne za izgradnju i unaprjeđivanje kvalitetnih partnerskih odnosa s roditeljima djece iz svoje skupine. S ciljem utvrđivanja odgojiteljske percepcije partnerstva, u lipnju 2011. god. poduzeto je istraživanje na uzorku od 134 odgojitelja iz dječjih vrtića Splita, Zadra i Dubrovnika. Dobiveni rezultati pokazali su da odgojitelji imaju dobre odnose samo s nekim roditeljima djece iz svoje skupine, nisu zadovoljni uključenošću roditelja u život vrtića, a sebe procjenjuju nedostatno kompetentnima za pedagoški rad s roditeljima. Dobiveni rezultati u skladu su s dosada provedenim istraživanjima.
odgojitelji; osposobljavanje; partnerstvo; roditelji
nije evidentirano
engleski
Understanding partnerships and training pre-school teachers for buiding partnership -like relations with parents
nije evidentirano
pre-school teachers; training; partnership; parents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
206-x.
2012.
nije evidentirano
objavljeno
978-9958-697-20-3
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorija i praksa ranog odgoja
Pehlić, I., Hasanagić, A.
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici
Podaci o skupu
Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim učešćem Teorija i praksa ranog odgoja
pozvano predavanje
21.04.2012-21.04.2012
Zenica, Bosna i Hercegovina