Posebnosti elemenata marketing miksa u građevinskom poduzeću (CROSBI ID 372240)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kurelić, Majda
Mencer, Ivan
Ivančić, Valentina
hrvatski
Posebnosti elemenata marketing miksa u građevinskom poduzeću
Marketing miks suvremeni je alat u upravljanju razvojem gospodarskoga društva u tržišnim uvjetima. To je posebno bitno za tvrtke iz djelatnosti tržišta pune konkurencije kao što je građevinski sektor. Graditeljstvo je gospodarska djelatnost, koja bitno sudjeluje u obnovi i razvitku. U teoriji i praksi marketing miks strategija uključuje proizvod, cijenu, promociju i kanale distribucije. U ovom radu se istražuje utjecaj elemenata marketing miksa u građevinskim poduzećima u Republici Hrvatskoj. Na temelju pregleda relevantne literature definirana je hipoteza o odnosu između elemenata marketinškog miksa i građevinskih poduzeća te je prikazana njihova aplikacija zavisno od pojedinog elementa. Prikazano je pet odabranih građevinskih poduzeća u Republici Hrvatskoj te je napravljena analiza na svakom od njih na temelju financijskih pokazatelja, strukture zaposlenih i sudjelovanja na projektima.
marketing mix; građevinska industrija
nije evidentirano
engleski
Specifics of Marketing Mix Elements in a Construction Company
nije evidentirano
marketing mix; construction industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
25.04.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka