Govorno-jezični razvoj do druge godine života (CROSBI ID 372257)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Korunda Papeš, Sanja
Mildner, Vesna
hrvatski
Govorno-jezični razvoj do druge godine života
U radu su prikazane neke od glavnih teorija koje tumače razvoj govora i jezika u djece. Posebna pozornost posvećena je Jeanu Piagetu i njegovim razdobljima kognitivnog razvoja, naviše razdoblju senzomotoričke inteligencije, karakterističnom za djecu do druge godine života. Ističe se da je za normalan razvoj jezika i govora potrebna dinamična i dugotrajna interakcija neurobioloških i socijalnih faktora. Središnji dio rada posvećen je urednom razvoju djeteta do druge godine života, gledano sa stajališta općeg kognitivnog razvoja, motoričkog razvoja i razvoja govorno-jezične percepcije i produkcije. Radi lakšeg snalaženja razoj djeteta podijeljen je na etape. Navodi se važnost djetetovog krika i plača. Obrađeni su i pojmovi gukanja, brbljanja, prve riječi, govora upućenog djeci. Na kraju rada navode se i poremećaji koji se mogu javiti u govorno-jezičnom razvoju, s ciljem ranog otkrivanja i rehabilitacije.
neurobiološki i socijalni faktori razvoja govora i jezika; senzomotorička inteligencija; uredan razvoj govora i jezika; poremećaji u razvoju govora i jezika
nije evidentirano
engleski
Speech and language development up to two years of age
nije evidentirano
neurobiological and social factors in speech and language development; sensomotoric intelligence; normal speech and language development; speech and language development defects
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
23.04.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb