Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Spiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir (CROSBI ID 586473)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Drljača, Miroslav ; Plantić-Tadić, Diana ; Ivanković, Jadranka Spiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir // Kvaliteta i društvena odgovornost / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 59-68

Podaci o odgovornosti

Drljača, Miroslav ; Plantić-Tadić, Diana ; Ivanković, Jadranka

hrvatski

Spiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir

Sažetak: Procesno sagledavanje poslovanja suvremenih gospodarskih subjekata postaje sve poželjnije u vrijeme snažne tržišne konkurencije. Time se olakšava mjerenje, nadzor i poboljšavanje poslovnih aktivnosti te učinkovitije upravljanje cjelokupnim poslovnim sustavom. U radu se istražuju procesi upravljanja marketingom i upravljanja kvalitetom te pronalaze dodirne točke koje omogućuju definiranje procesnog modela upravljanja. Predloženi koncept ima težište u spiralnom prikazu te se fokusira na stalna poboljšanja istraživanih komplementarnih procesa. Istraživanjem, koje je provedeno za potrebe preliminarnog testiranja modela, uzorkovane su samo organizacije certificirane prema zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2008, u kojima se primjenjuje procesna orijentacija u poslovanju. Rezultati istraživanja predstavljaju poticaj za nova istraživanja u kontekstu daljnje izgradnje i razvoja predloženog procesnog modela. Abstract: The process approach of modern business entities becomes more and more advisable today at the time of strong market competition. Thus, it is easier to measure, monitor and improve business activities and managing the entire business system is more efficient. This paper analyzes the marketing management and quality management processes as well as their common items which enable defining the process model of those two business processes. The suggested concept has its basis in spiral form and focuses on the continuous improvements of the complementary processes that have been considered in the paper. The research, that have been conducted for the purposes of preliminary model testing, only sampled the companies certified according to the requirements of the international standard ISO 9001:2008, which have adopted business process orientation. The research results are considered as an incentive for new researches within the context of further designing and developing the suggested process model.

proces ; upravljanje marketingom ; upravljanje kvalitetom ; spiralni procesni model.

Rad je objavljen u okviru Zbornika radova i na CD- u, ISBN 978-953-57036-1-7, CIP 797634

engleski

Spiral Process Model of Marketing Management and Quality Management: Conceptual Frame

nije evidentirano

process ; marketing management ; quality management ; spiral process model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-68.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta i društvena odgovornost

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

978-953-57036-0-0

Podaci o skupu

13. međunarodni simpozij o kvaliteti

predavanje

15.03.2012-16.03.2012

Solin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija