Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji (CROSBI ID 586537)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Šincek, Daniela ; Ajduković, Marina ; Klobučar, Jelka ; Matić Višnja Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji // Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji - knjiga sažetaka / Ajduković, Marina (ur.). Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Poslijediplomski specijalistički studij iz supervizije psihosocijalnog rada ; Društvo za psihološku pomoć, 2012. str. 48-48

Podaci o odgovornosti

Šincek, Daniela ; Ajduković, Marina ; Klobučar, Jelka ; Matić Višnja

hrvatski

Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji

U izlaganju će biti prikazano kako studenti završne godine diplomskog studija psihologije Sveučilišta u Osijeku doživljavaju superviziju svoje obavezne prakse te kako doživljavaju superviziju općenito. Tijekom dvije školske godine (2009./2010. i 2010./2011.) iskustva sa supervizijom studentske praske je steklo 74 studenata, a u istraživanju privedenom za potrebe ovog izlaganja je sudjelovalo 66 studenata (16 mladića i 50 djevojaka). Studenti su općenito zadovoljni supervizijom studentske praske. Najveću korist supervizije vide u mogućnosti iskazivanja strahova i bojazni povezanih s praksom (M=4, 64 ; SD=0, 715), a najmanje korisnom ju doživljavaju za osmišljavanje budućeg profesionalnog postupanja (M=4, 27 ; SD=0, 969). Kao osobito značajnim aspektom supervizije naglašavaju to što su mogli čuti iskustva ostalih kolega s njihove prakse. Smatraju da za studente treba organizirati superviziju svaka tri ili četiri tjedna (neki predlažu i svaki tjedan), da supervizijski susreti trebaju trajati do dva sata i provoditi se u grupama od šest ili osam osoba. Većina smatra da studentska supervizija treba biti obvezna, a neki smatraju da je obveznost supervizije potrebna i za vježbenike i početnike. Trećina sudionika istraživanja u međuvremenu se (N=22) zaposlila, četvero ih navodi da je na njihovom radnom mjestu organizirana supervizija. Stavovi prema superviziji općenito mjereni su skraćenom i prilagođenom Skalom stavova prema superviziji (Ajduković i Ajduković, 2004.). Studenti imaju blago do izrazito pozitivne stavove prema superviziji, a pri tome studentice imaju nešto pozitivnije stavove. Jasno pokazuju da superviziju smatraju korisnom i nužnom, a neki ističu važnost educiranja novih supervizora. Rezultati ukazuju da su studenti senzibilizirani i imaju pozitivan stav i prema studentskoj, ali i prema superviziji općenito.

supervizija; studenti; doživljaj; stavovi

nije evidentirano

engleski

The perception of the students' practice supervision and attitudes of psychology students toward supervision

nije evidentirano

supevision; students; perception; attitudes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

48-48.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji - knjiga sažetaka

Ajduković, Marina

Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Poslijediplomski specijalistički studij iz supervizije psihosocijalnog rada ; Društvo za psihološku pomoć

978-953-6353-23-1

Podaci o skupu

Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji

predavanje

18.04.2012-20.04.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija