Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole (CROSBI ID 184368)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bjedov, Vesna Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole // Život i škola = Life and school, 15-16 (2006), 1-2; 123-132

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna

hrvatski

Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole

U suvremenoj se nastavi hrvatskoga jezika daje prednost metodičkim pristupima koji u središte pozornosti stavljaju učenika. U nastavi je filma u prvome planu filmska kultura koja podrazumijeva ostvarivanje odgojnih i filmskoobrazovnih ciljeva, a ostvaruje se na metodičkim načelima nastave filma. U nižim se razredima osnovne škole filmu pristupa literarno-dramski, ali je također važno posvetiti pozornost filmskim osobitostima. U članku se govori o primjeni nekoliko metodičkih pristupa u nastavi filma nižih razreda osnovne škole. Riječ je o školskoj interpretaciji, koja daje naglasak interpretativnoj razini filma, zatim o problemskome pristupu koji implicira stvaranje problemske situacije, zapažanje, isticanje i istraživanju problema te o korelacijsko-integracijskome pristupu koji se temelji na uspoređivanju i raščlambi povezujućih sastavnica književnoga i filmskoga djela.

film; nastava hrvatskog jezika; školska interpretacija; integracijsko-korelacijski pristup; problemski pristup

nije evidentirano

engleski

METHODOLOGICAL APPROACH TO TEACHING FILM IN TEACHING CROATIAN FOR YOUNG LEARNERS

nije evidentirano

film; Croatian language class; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15-16 (1-2)

2006.

123-132

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

nije evidentirano