Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole (CROSBI ID 184368)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna
hrvatski
Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole
U suvremenoj se nastavi hrvatskoga jezika daje prednost metodičkim pristupima koji u središte pozornosti stavljaju učenika. U nastavi je filma u prvome planu filmska kultura koja podrazumijeva ostvarivanje odgojnih i filmskoobrazovnih ciljeva, a ostvaruje se na metodičkim načelima nastave filma. U nižim se razredima osnovne škole filmu pristupa literarno-dramski, ali je također važno posvetiti pozornost filmskim osobitostima. U članku se govori o primjeni nekoliko metodičkih pristupa u nastavi filma nižih razreda osnovne škole. Riječ je o školskoj interpretaciji, koja daje naglasak interpretativnoj razini filma, zatim o problemskome pristupu koji implicira stvaranje problemske situacije, zapažanje, isticanje i istraživanju problema te o korelacijsko-integracijskome pristupu koji se temelji na uspoređivanju i raščlambi povezujućih sastavnica književnoga i filmskoga djela.
film; nastava hrvatskog jezika; školska interpretacija; integracijsko-korelacijski pristup; problemski pristup
nije evidentirano
engleski
METHODOLOGICAL APPROACH TO TEACHING FILM IN TEACHING CROATIAN FOR YOUNG LEARNERS
nije evidentirano
film; Croatian language class; primary school
nije evidentirano