Suvremeni pristupi koji doprinose uspješnijoj nastavi fizike u osnovnoj školi (primjeri iz nastavne prakse) (CROSBI ID 586963)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Klajić, Mladen ; Dumančić, Mario
hrvatski
Suvremeni pristupi koji doprinose uspješnijoj nastavi fizike u osnovnoj školi (primjeri iz nastavne prakse)
Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT-a) i njezina primjena u nastavnom procesu iz temelja mijenjaju bit današnjeg procesa obrazovanja. Informatičke učionice i računala s različitim multimedijskim sadržajima kao i internetska mreža danas su stvarnost naših škola. U učionicama se sve više koristi odgovarajuća standardna informatička oprema (računala ili tableti s fiksnim LCD projektorom, interaktivne ploče i sl.). Uz takav standard i opremu u školama neophodni su sustavno pripremljeni, objedinjeni i primjereni multimedijski interaktivni sadržaji. Već danas je na tržištu dostupno mnoštvo elektroničkih nastavnih sadržaja (koji uglavnom prate školski udžbenik) ili elektroničkih materijala dostupnih putem Interneta. Međutim, još uvijek je mali broj sustavnog i metodički primjerenog materijala za samostalni rad i interaktivnu vježbu kao i za provjeru znanja učenika iz svih predmeta, a posebice iz predmeta fizike u osnovnoj školi. Cilj ovog rada je prikazati moguće pristupe nastavi fizike uz pomoć multimedijskih interaktivnih sadržaja.
IKT; multimedija; metodika; fizika
nije evidentirano
engleski
test
nije evidentirano
ICT; multimedia; instruction design
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1631-1634.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mipro Zbornik radova
Čičin-Šain, M., Sunde, J., Lipljin, N., Uroda, I.,
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-069-4
Podaci o skupu
35 MIPRO
predavanje
21.05.2012-25.05.2012
Opatija, Hrvatska