Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

What with distributive trade, and why are "they"against marketing? (CROSBI ID 184419)

Prilog u časopisu | Pismo uredniku

Segetlija, Zdenko What with distributive trade, and why are "they"against marketing? // Suvremena trgovina (Zagreb), 37 (2012), 2; 8-9

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

engleski

What with distributive trade, and why are "they"against marketing?

Tema je ovoga uvodnika posvećena je promišljanju o našem suvremenom marketingu i potrebi marketinškoga pristupa u rješavanju sadašnjih gospodarskih, a i širih društvenih problema u Republici Hrvatskoj. Povod za napis bio je 4. Međunarodni skup o trgovini u okviru 54. Međunarodnog obrtničkog sajma „Aktualna problematika trgovaca – obrtnika“ koji je 19.04.2012. održan na Zagrebačkom velesajmu.

distributive trade; marketing; concentration; value chain

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37 (2)

2012.

8-9

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija