izvor podataka: crosbi
!
What with distributive trade, and why are "they"against marketing? (CROSBI ID 184419)
Prilog u časopisu | Pismo uredniku
Segetlija, Zdenko
What with distributive trade, and why are "they"against marketing? // Suvremena trgovina (Zagreb), 37 (2012), 2; 8-9
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
engleski
What with distributive trade, and why are "they"against marketing?
Tema je ovoga uvodnika posvećena je promišljanju o našem suvremenom marketingu i potrebi marketinškoga pristupa u rješavanju sadašnjih gospodarskih, a i širih društvenih problema u Republici Hrvatskoj. Povod za napis bio je 4. Međunarodni skup o trgovini u okviru 54. Međunarodnog obrtničkog sajma „Aktualna problematika trgovaca – obrtnika“ koji je 19.04.2012. održan na Zagrebačkom velesajmu.
distributive trade; marketing; concentration; value chain
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti