Rana pismenost u djece s posebnim jezičnim teškoćama (CROSBI ID 372437)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ščapec, Karolina
Kuvač Kraljević, Jelena
hrvatski
Rana pismenost u djece s posebnim jezičnim teškoćama
Rana pismenost obuhvaća vještine, znanja i stavove povezane s učenjem čitanja, koji se razvijaju prije formalne poduke čitanja i pisanja. Unatoč dobro poznatoj činjenici da su djeca s posebnim jezičnim teškoćama (PJT) skupina rizična za teškoće učenja čitanja i pisanja, vrlo je malo istraživanja usmjereno na ispitivanje sposobnosti rane pismenosti kod djece s PJT-om. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati sposobnosti rane pismenosti točnije sposobnosti fonološke svjesnosti i pismenosti kod djece s PJT-om pred polazak u školu.
rana pismenost; fonološka svjesnost; posebne jezične teškoće
nije evidentirano
engleski
Early literacy in children with specific language impairment
nije evidentirano
early literacy; phonological awareness; specific language impairment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
02.12.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb