Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu (CROSBI ID 372438)

Ocjenski rad | diplomski rad

Krnjaić, Darja Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu / Kuvač Kraljević, Jelena (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2011

Podaci o odgovornosti

Krnjaić, Darja

Kuvač Kraljević, Jelena

hrvatski

Lingvističko-kognitivni pristupi u tumačenju posebnih jezičnih teškoća (PJT): važnost teorije za logopedsku praksu

Posebne jezične teškoće naziv je za raznoliku skupinu poteškoća u jezičnim sposobnostima koje se najviše očituju na morfosintaktičkoj razini. Posljednjih 20 godina provedena su brojna istraživanja koja kazuju da ova djeca imaju poteškoća i u drugim, nejezičnim, kognitivnim sposobnostima. Cilj je rada prikazati teorijske pristupe u tumačenju PJT-a te odrediti njihovu važnost za logopedsku praksu.

posebne jezične teškoće; teorija

nije evidentirano

engleski

Linguistic and cognitive approaches to specific language impairment: importance of theories for speech-language therapy

nije evidentirano

specific language impairment; theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

02.12.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija