Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 372472)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grubešić, Renata Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture / Bognar, Ladislav (mentor); Svalina, Vesna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Grubešić, Renata

Bognar, Ladislav

Svalina, Vesna

hrvatski

Mediji i glazbala školskog instrumentarija u nastavi glazbene kulture

Mediji su nosioci informacija u didaktičkim funkcionalnim vezama. Audiovizualni, vizualni, tekstualni, simulacije, internet i multimedija predstavljaju vrste medija bez kojih je nastava nezamisliva. Sviranje se kao nastavno područje u okviru nastave glazbene kulture u Hrvatskoj pojavilo 1958. godine. Sviranjem se kod učenika poboljšava osjećaj za ritam, tempo, dinamiku, kod učenika se razvija osjećaj za lijepo i povećava se njihova želja za sviranjem i izvan nastave. Učenici najčešće sviraju na dječjem školskom instrumentariju koji se sastoji od udaraljki i to melodijskih ( metalofon, ksilofon) i ritamskih (zvečke, praporci, kastanjete, mali bubanj, def, triangl, činele). Većina škola nije opremljena drugim glazbenim instrumentima. U istraživanju su sudjelovali učenici tri druga razreda, ukupno 58 učenika OŠ Jagode Truhelke u Osijeku. Za prikupljanje podataka koristili smo postupke anketiranja i intervjuiranja. Svrha diplomskog rada bila je dokazati da se upotrebom različitih medija i sviranjem može poboljšati nastava glazbene kulture. Učenici koji su pristupili ispitivanju pokazali su da vole nastavu glazbene kulture, vole svirati i pjevati te su pokazali da poznaju i koriste audiovizualne, vizualne i multimedije. Sve to vodi prema kvalitetnoj i uspješnoj nastavi. Učenici najmanje poznaju tekstualne medije. Inače škole su većinom slabo opremljene kvalitetnim školskim instrumentarijem, a problem predstavlja i ne posjedovanje računala, LCD projektora, nemogućnost pristupa internetu itd. Rješavanjem takvih problema zasigurno ćemo doći do uspješnije glazbene nastave u kojoj će učenici biti još zadovoljniji.

mediji; glazbala školskog instrumentarija; sviranje; nastava glazbene kulture

nije evidentirano

engleski

Media and Musical Instruments in Music Classroom

nije evidentirano

media; musical instruments; playing music; music teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

14.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija