Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa (CROSBI ID 372502)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Car Tomislav Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa / Marković Suzana (mentor); Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Car Tomislav

Marković Suzana

hrvatski

Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa

Kvaliteta usluge vrlo je značajna u svakoj uslužnoj djelatnosti, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji. Kvaliteta wellness usluge i zadovoljstvo klijenta osnovni su preduvjeti za uspješno poslovanje, prepoznatljivost i pozicioniranje na sve zahtjevnijem tržištu. Kvaliteta usluge i zadovoljstvo klijenta su dva različita koncepta koji su međusobno povezani i uvjetovani. Pozitivno utječu na ponašanje klijenata, te imaju važnu ulogu u postizanju i zadržavanju konkurentnosti i profitabilnosti poduzeća. Svrha ovog znanstvenog magistarskog rada je teorijski i empirijski istražiti koncepte kvalitete usluge s naglaskom na primjenu u wellness industriji. Stoga su glavni ciljevi istraživanja: (a) objasniti koncept kvalitete i kvalitete usluge, te postojeće metode i modele za njihovo mjerenje, (b) ocjeniti kvalitetu usluga wellnessa primjenom modificiranog SERVQUAL modela. U svrhu testiranja hipoteza korištene su metode deskriptivne, bivarijatne (t-test) i multivarijatne statističke analize (eksploratorna faktorska analiza i analiza pouzdanosti).

kvaliteta usluge; mjerenje; SERVQUAL; statistička analiza; wellness industrija

nije evidentirano

engleski

Statistical analysis of wellness service quality

nije evidentirano

service quality; measurement; SERVQUAL; statistical analysis; wellness industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

175

17.11.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Opatija

Povezanost rada

Ekonomija