Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metode za osiguranje konzistencije toka trase (CROSBI ID 184761)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cvitanić, Dražen ; Vukoje, Biljana ; Breški, Deana Alignment design consistency methods / Metode za osiguranje konzistencije toka trase // Građevinar : časopis Hrvatskog saveza građevinskih inženjera, 64 (2012), 5; 385-393

Podaci o odgovornosti

Cvitanić, Dražen ; Vukoje, Biljana ; Breški, Deana

hrvatski

Metode za osiguranje konzistencije toka trase

Na izvangradskim dvotračnim cestama, koje u većini zemalja čine više od 80 % ukupne duljine cestovne mreže, najveći se broj nesreća događa u krivinama. Najčešći je uzrok nesreća nekonzistentnost elemenata trase s obzirom na mogućnost održavanja željene brzine. U radu su izložene postojeće metode i najnovija istraživanja vezana za procjenu operativnih brzina i osiguranje konzistencije elemenata horizontalnog toka trase na izvangradskim dvotračnim cestama te su opisane prednosti i nedostaci smjernica pojedinih zemalja.

projektna brzina ; operativna brzina ; konzistencija toka trase ; poprečni nagib ; koeficijent radijalnog otpora trenja

nije evidentirano

engleski

Alignment design consistency methods

Na izvangradskim dvotračnim cestama, koje u većini zemalja čine više od 80 % ukupne duljine cestovne mreže, najveći se broj nesreća događa u krivinama. Najčešći je uzrok nesreća nekonzistentnost elemenata trase s obzirom na mogućnost održavanja željene brzine. U radu su izložene postojeće metode i najnovija istraživanja vezana za procjenu operativnih brzina i osiguranje konzistencije elemenata horizontalnog toka trase na izvangradskim dvotračnim cestama te su opisane prednosti i nedostaci smjernica pojedinih zemalja.

design speed ; operating speed ; consistency criteria ; superelevation ; side friction factor

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (5)

2012.

385-393

objavljeno

0350-2465

1333-9095

Povezanost rada

Građevinarstvo

Indeksiranost