Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning (CROSBI ID 184853)

Prilog u časopisu | stručni rad

Slunjski, Edita Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning // Children in Europe, 21 (2011), 20-21

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

engleski

Helping Children Acquire «Knowledge Worth Learning

Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putokaz u pronalaženju primjerenih strategija poticanja njihova odgoja i obrazovanja. Pri tome je posebnu pažnju potrebno usmjeriti njegovanju onih kompetencija djece koje predstavljaju okosnicu razvoja svih ostalih. Tako jačanje samopoštovanja, samopouzdanja i inicijativnosti djeteta, kao i osnaživanje njegove autonomije u procesu odgoja i učenja, spadaju u posebno važne izazove za nas odrasle. Spomenute kvalitete djeteta, uklopljene u njegovu urođenu istraživačku prirodu i neiscrpnu želju za učenjem, mogu predstavljati dobro polazište ostvarivanja cjeloživotnog učenja. Jer, cjeloživotno učenje zapravo započinje upravo u kvalitetnom vrtiću.

child's learning; listening and observing preschool children; kindergarten

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21

2011.

20-21

objavljeno

1475-4207

Povezanost rada

Pedagogija