Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja (CROSBI ID 184858)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Slunjski, Edita Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 1-2; 163-178

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja

U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifičnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja odgojno-obrazovnog procesa. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa sagledavaju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika, i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, kojeg karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afirmirati kao «mislilac» koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u propitivanju i promišljanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.

Prirodoslovna znanja i razumijevanja; kurikulum ranog odgoja; dijete kao «mislilac»

nije evidentirano

engleski

Child as a scientist – natural science aspects of the modern conceived curriculum of early education

nije evidentirano

Natural science knowledge and understanding; curriculum of early education; child as a «thinker»

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 (1-2)

2012.

163-178

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija