Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja (CROSBI ID 184858)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja
U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifičnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja odgojno-obrazovnog procesa. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa sagledavaju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika, i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, kojeg karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afirmirati kao «mislilac» koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u propitivanju i promišljanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.
Prirodoslovna znanja i razumijevanja; kurikulum ranog odgoja; dijete kao «mislilac»
nije evidentirano
engleski
Child as a scientist – natural science aspects of the modern conceived curriculum of early education
nije evidentirano
Natural science knowledge and understanding; curriculum of early education; child as a «thinker»
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61 (1-2)
2012.
163-178
objavljeno
0037-654X