Zastupljenost ekoloških tema u udžbenicima Prirode i društva u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 372556)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marić, Ivana
Bogut, Irella
Užarević, Zvonimir
hrvatski
Zastupljenost ekoloških tema u udžbenicima Prirode i društva u Republici Hrvatskoj
Autorica se odlučila na temu Zastupljenost ekoloških tema u udžbenicima Prirode i društva u Republici Hrvatskoj s ciljem istraživanja kolika je zastupljenost ekoloških tema u udžbenicima Prirode i društva u Republici Hrvatskoj. Široka je paleta ekoloških problema u području zagađivanja okoliša koja se može identificirati tijekom razvoja modernog (industrijskog) društva: od zagađivanja zraka, vode, tla, pa sve do utjecaja na klimatske promjene ili smanjivanje biološke raznolikosti. Zadatci odgoja i obrazovanja za okoliš iz Nastavnog plana i programa u Republici Hrvatskoj od prvog do četvrtog razreda su: razvijati zanimanje za spoznajne zakonitosti o prirodi i društvu, upoznati učenike s temeljnim načelima ekologije kao znanosti o odnosu organizma prema okolišu i potrebom o zaštiti prirode. U Republici Hrvatskoj udžbenici su regulirani Zakonom o udžbenicima za osnovnu i srednju školu. Cilj istraživanja je utvrditi zastupljenost ekoloških tema kroz udžbenike Prirode i društva u Republici Hrvatskoj, a pretpostavka autorice je da ekološke teme nisu dovoljno zastupljene u udžbenicima Prirode i društva u Republici Hrvatskoj.
ekologija; udžbenici; odgoj i obrazovanje; eko-škola
nije evidentirano
engleski
Representation ecological theme in textbooks Nature and society in Republic of Croatia
nije evidentirano
ecology; textbooks; education; eco-school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
27.04.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek