Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Simulacijski model obrazovanja na daljinu za Pomorce. (CROSBI ID 372664)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Nenadić Andrija Simulacijski model obrazovanja na daljinu za Pomorce. / Boras, Damir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Nenadić Andrija

Boras, Damir

hrvatski

Simulacijski model obrazovanja na daljinu za Pomorce.

Uvodni dio rada disertacije pod naslovom ‘Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce’ definira problem, predmet i objekt istraživanja, postavlja se znanstvena hipoteza, određuju svrha i ciljevi istraživanja, navode najvažnije znanstvene metode te se obrazlaže struktura rada. Drugi dio, “Mogućnosti suvremenih ICT programa u obrazovnim sustavima”, obuhvaća šest poglavlja (1. Važnost obrazovanja na daljinu ; 2. Razvoj teorije i prakse obrazovanja na daljinu ; 3. Što je e-učenje? ; 4. Obrazovni resursi ; 5. Spremnost Hrvatske za e-učenje, 6. Pomorstvo i e-učenje) i prikazuje razvoj teorije i prakse kao i važnost obrazovanja na daljinu. Posebna pozornost posvećena je dosadašnjim teorijskim spoznajama i uočenim problemima (s posebnim osvrtom na polju pomorstva) u obrazovanju na daljinu i e-učenju. Na samom kraju ovoga dijela prikazuje se stanje obrazovnih resursa u Hrvatskoj sa posebnim osvrtom na pomorstvo i online nastavu. Treći dio, “Prijedlog financijskog plana i prikaz istraživanja za implementaciju nastave podržane suvremenim tehnologijama na Pomorskom fakultetu u Splitu”, obuhvaća dva poglavlja s naslovima 7. Troškovi studiranja i 8. Istraživanje nastave podržane suvremenim tehnologijama na Pomorskom fakultetu u Splitu. U tom se kao studija slučaja, analizira prijedlog financijskog plana pri uvođenju novih tehnologija u obrazovni sustav Pomorskog fakulteta u Splitu, te u poglavlju "Troškovi studiranja" konstatira da je uz pitanje učinkovitosti pojedinih sustava obrazovanja na daljinu i njihove kvalitete, jedan od presudnih čimbenika pri odabiru najprikladnijeg sustava pitanje sredstava potrebnih za njihovo funkcioniranje. Četvrti dio, “Teorijska podloga obrazovanja i prikaz modela u kontekstu online učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu”, obuhvaća tri poglavlja (9. Ciljevi učenja, 10. Prikaz modela u kontekstu online učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu i 11. Idejno rješenje e-učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu) i posvećen je teorijskom modelu obrazovanja na Pomorskom fakultetu u Splitu u kontekstu online učenja. Uz prikaz ciljeva učenja dan je i predložak procesa poučavanja i učenja uz pojedine metode i stilove poučavanja i učenja. Posebna je pozornost posvećena odnosima između nastavnih strategija i metoda poučavanja kao i načelima procjene znanja, svrsi procjene, njezinim nedostacima i tehnologijama. U završnom se, petom dijelu ("Zaključak"), na temelju hipoteze postavljene u radu, zaključuje da Pomorski fakultet u Splitu može i treba primijeniti pogodnosti koje nude suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i usavršavanju pomoraca i kandidata za pomorce. U šestom dijelu, s naslovom “Literatura", dan je opsežan prikaz upotrijebljene literature, a u sedmom dijelu "Prilozi" kao primjeri, prikazane su neke od potrebnih svjedodžbi koje pomorci trebaju tijekom svojega cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja, Pravilnik o zvanjima i svjedodžbama o osposobljenosti pomoraca koji je propisalo Ministarstvo mora, turizma prometa i razvitka RH, 2005. godine, te dodatno primjeri nekoliko web portala institucija koje se bave obrazovanjem i usavršavanjem pomoraca putem online nastave.

obrazovanje na daljinu; e-learning; ICT; LMS

nije evidentirano

engleski

Simulation model of distance education for seafarers

nije evidentirano

distance learning; e-learning; ICT; LMS;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

236

19.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano