Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja (CROSBI ID 372770)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Aničić, Boris
Podobnik, Vedran
Petrić, Ana
hrvatski
Formiranje ponuda na tržištu sponzoriranog oglašavanja
Cilj ovog rada je proučiti mehanizme oglašivačkih aukcija, koji iz perspektive oglašivača koriste različita pravila za formiranje ponuda, te osmisliti i implementirati nove strategija za formiranje ponuda. Ovoj rad prati razvoj agenta CrocodileAgent, u ulozi oglašivača, čija funkcionalnost je zasnovana na procjeni stanja okružja oglašivačke aukcije, točnije procjeni prosječnog broja korisnika i ponašanja drugih agenata oglašivača. Analiza rezultata procjene ponašanja drugih agenata oglašivača, tj. procijene njihovih ponuđenih cijena CPC (engl. cost per click) pokazala se točnom u 72% slučajeva. Mehanizam za procjenu prosječnog broja korisnika u 73% slučajeva ostvaruje zadovoljavajuću preciznost predviđanja. Mehanizmi za procjenu prosječnog broja korisnika i ponašanja drugih agenata oglašivača mogu se poboljšati dodavanjem entiteta za korekciju njihovih procjena.
oglašivačke aukcije; inteligentni programski agenti; CrocodileAgent; TAC/AA; strojno učenje; alat Weka
nije evidentirano
engleski
Generation of bids in sponsored search market
nije evidentirano
advertising auctions; intelligent software agents; CrocodileAgent; TAC/AA; machine learning; Weka toolkit
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
03.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb