Unaprjeđenje svijesti učenika mlađe školske dobi o zaštiti okoliša (CROSBI ID 372844)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milas, Andrea
Bogut, Irella
Užarević, Zvonimir
hrvatski
Unaprjeđenje svijesti učenika mlađe školske dobi o zaštiti okoliša
Zaštita i očuvanje prirode je od neprocjenjivog značenja za kvalitetu života, a ono je i ostavština našim nasljednicima. Trebali bi se zapitati što možemo učiniti kako bi priroda u sljedećim godinama bila čistija, zdrava, ljepša. Današnja tehnologija je uvelike promijenila način života širom svijeta, i ljudi su gotovo zaboravili na prirodu koja ih okružuje i održava živima. Ciljevi ovoga istraživanja bili su saznati razumiju li učenici pojmove otpad, recikliranje, okoliš, onečišćenje ; jesu li učenici svjesni čovjekove ovisnosti o prirodi i okolišu ; znaju li učenici samostalno razvrstati otpad i razumiju li važnost razvrstavanja i iskorištavanja otpada. U istraživanju poseban naglasak sam stavila na odgovorno ponašanje prema prirodi i okolišu, samostalnom aktivnošću na konkretnim zadatcima učenici su sami trebali osvijestiti odgovorno ponašanje prema prirodi i okolišu. U radionici Moja razmišljanja o okolišu učenici su pokazali koliko su zapravo upućeni u probleme zagađenja okoliša, pomalo su me i iznenadili svojim odgovorima, i u Eko-upitniku pokazali su veliku ekološku svijest. Ostale radionice također su dale izvrsne rezultate. Svrha mog diplomskog rada bila je poticati kod učenika ekološki odgovorno ponašanje i upoznati učenike s mogućnostima iskorištavanja otpada. To sam nastojala ostvariti kroz razne radionice u kojima su sudjelovali svi učenici, bez obzira na sposobnosti. U radu je sudjelovalo 19 učenika 4. razreda OŠ „Vladimir Nazor“ iz Slavonskog Broda. Prisiljeni smo unaprjeđivati svijest o ekologiji zbog budućih naraštaja, djeca moraju naučiti o korištenju eko-proizvoda u budućnosti, tako da poprave štetu koju su prouzročili njihovi preci.
ekologija; okoliš; otpad; održivi razvoj; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Raising conscience of environmental protection for younger school age students
nije evidentirano
ecology; environment; waste; sustainable development; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
06.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek