Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obitelj kao (ne)poticatelj darovitog djeteta (CROSBI ID 588228)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka ; Polić, Petra Obitelj kao (ne)poticatelj darovitog djeteta // Metodološki problemi istraživanja darovitosti ; metodology Issues in Giftedness research / Gojkov, Grozdanka ; Vujasin Biljana (ur.). Vršac: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, 2012. str. 70-70

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Polić, Petra

hrvatski

Obitelj kao (ne)poticatelj darovitog djeteta

Od vremena moderne, obitelj se etablira kao mjesto ljubavi, tolerancije, uvažavanja osobnosti i individualnosti i poticanja njenih članova. Dvojba „voditi ili pustiti da raste“ započeta od Theodora Litta u duhovnoznanstvenoj teoriji, ima svoje mjesto i u obitelji i još uvijek nije adekvatno riješena. Svakodnevica nas uči da postoje obitelji koje znaju napraviti „zlatni omjer“ između vođenja i rastenja te njihova djeca odabiru aktivnosti prema svojim osobnim interesima. Roditelji, prepoznavši darovitost svoje djece daju im podršku u pronalaženju onih aktivnosti koja im još više potiču njihovu darovitost. Takva djeca često bivaju uspješna i zadovoljna . Na drugoj strani, postoje obitelji koje nastoje snažno voditi svoju djecu i učiniti od njih „čuda od djeteta“ bez obzira što za čudo treba puno više nego što imaju njihova djeca. Kako je vođenje usmjereno prema krivim aktivnostima, rezultati nisu očekivani a potencijali djece ostaju neotkriveni ili /i ugušeni. Zbog toga je veliki izazov (obiteljskoj) teoriji i praksi kako omogućiti (svojoj) djeci iskazivanje darovitosti bez velikog nametanja kriterija koji mogu biti u suprotnosti s onim što djeca zaista mogu.

obitelj; darovita djeca; poticanje; usmjeravanje; vođenje.

nije evidentirano

engleski

The role of family in encouraging the gifted child

nije evidentirano

family; gifted child; encouraging; directing; guiding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

70-70.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Metodološki problemi istraživanja darovitosti ; metodology Issues in Giftedness research

Gojkov, Grozdanka ; Vujasin Biljana

Vršac: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača

978-86-7372-153-8

Podaci o skupu

Metodološki problemi istraživanja darovitosti ; metodology Issues in Giftedness research

pozvano predavanje

29.06.2012-30.06.2012

Vršac, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija