Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje (CROSBI ID 185255)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Hromadžić, Hajrudin Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje // Sociologija i prostor, 50 (2012), 192 (1); 45-60. doi: 10.5673/sip.50.1.3

Podaci o odgovornosti

Hromadžić, Hajrudin

hrvatski

Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje

U tekstu se problematizira karakter epohe konzumerističkoga kapitalizma iz perspektive produkcije imaginarija potrošačke želje. Spomenuti se problem nastoji sagledati ne samo kao puki sociološko-kulturološki fenomen, već i ideološki, te se kao takav smješta u povijesni kontekst, u vremenski period koji započinje s 20-im godinama 20. stoljeća, prvo u SAD-u, a potom i u ostatku tzv. zapadnih kultura. Aspekti koji se ispostavljaju kao ključni u pokušaju interpretacije ishodišnoga fenomena jesu polje psihoanalize, pitanje odnosa neokapitalizma/neoliberalizma, ideologije socijalizma i potrošačke kulture, kao i značaj marketinško-oglašivačke mašinerije u kreiranju konzumerističkih fantazmi.

konzumeristički kapitalizam ; potrošačka želja ; marketing ; oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Consumer Capitalism: Era of the Manufacturing of Consumer Desire

nije evidentirano

consumer capitalism ; consumer desire ; marketing ; advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (192 (1))

2012.

45-60

objavljeno

1846-5226

1849-0387

10.5673/sip.50.1.3

Povezanost rada

Sociologija

Poveznice
Indeksiranost