Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje (CROSBI ID 185255)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hromadžić, Hajrudin
hrvatski
Konzumeristički kapitalizam: epoha produkcije imaginarija potrošačke želje
U tekstu se problematizira karakter epohe konzumerističkoga kapitalizma iz perspektive produkcije imaginarija potrošačke želje. Spomenuti se problem nastoji sagledati ne samo kao puki sociološko-kulturološki fenomen, već i ideološki, te se kao takav smješta u povijesni kontekst, u vremenski period koji započinje s 20-im godinama 20. stoljeća, prvo u SAD-u, a potom i u ostatku tzv. zapadnih kultura. Aspekti koji se ispostavljaju kao ključni u pokušaju interpretacije ishodišnoga fenomena jesu polje psihoanalize, pitanje odnosa neokapitalizma/neoliberalizma, ideologije socijalizma i potrošačke kulture, kao i značaj marketinško-oglašivačke mašinerije u kreiranju konzumerističkih fantazmi.
konzumeristički kapitalizam ; potrošačka želja ; marketing ; oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Consumer Capitalism: Era of the Manufacturing of Consumer Desire
nije evidentirano
consumer capitalism ; consumer desire ; marketing ; advertising
nije evidentirano