UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE (CROSBI ID 588304)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević, Branko ; Toth, Ivan ; Boić, Vitomir
hrvatski
UTJECAJ ODRŽIVOG POSLOVANJA I KRIZNOG MENADŽMENT NA UGLED ORGANIZACIJE
Kada raspravljamo o održivom poslovanju jedno od glavnih pitanja vezano za ovu problematiku jest pridonosi li ono poslovanju u užem smislu – profitu – i utječe li na ugled tvrtke. Istraživanje relevantne i dostupne literature pokazuje, da sve veći broj autora smatra i navodi brojne primjere u prilog zaključku da postoji veza, izravna ili neizravna, između profitabilnosti tvrtke i njezine težnje za postizanjem društvenih ciljeva. Teško j izravno dokazati brojkama da održivo poslovanje čini kompanije profitabilnijim jer postoji previše varijabli, i teško je odrediti što je bilo prije – je li kompanija prvo postala profitabilna pa tek tada mogla sebi dopustiti biti odgovornom, ili je bilo obrnuto?Prinos ugledu čini se neospornim, a to također doprinosi profitabilnosti. Da bi održivo poslovanje doprinosilo profitu, ono mora biti dio ukupne politike kompanije te tada društvena odgovornost korporacije može biti pretvorena u konkurentsku prednost. Način na koji se korporacija ponaša unutar društvenih okvira mora biti test odgovornosti i osnova na kojoj se oblikuju odluke uprave.
održivo poslovanje; krizni menadžment; ugled organizacije
nije evidentirano
engleski
EFFECT OF SUSTAINABLE BUSINESS AND CRISIS MANAGEMENT ON ORGANIZATION'S REPUTATION
nije evidentirano
sustainable business; crisis management; organization's reputation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
421-426.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Menadžment 2012
Bogavac Milija
Mladenovac: Fakultet za poslovno industrijski menadžment
978-86-84909-73-4
Podaci o skupu
Međunarodna naučna konferencija MENADŽMENT 2012
predavanje
20.04.2012-21.04.2012
Mladenovac, Srbija; Beograd, Srbija