Mediji i kultura: ideologija medija nakon decentralizacije (CROSBI ID 9504)
Autorska knjiga | ostalo
Podaci o odgovornosti
Peović Vuković, Katarina
hrvatski
Mediji i kultura: ideologija medija nakon decentralizacije
Ova analiza ima dva cilja. Prvi je mediološki – uputiti na razlike između masmedija i decentraliziranih medija. Da bismo razumjeli transformaciju, bilo da nam se čini da smo postali aktivni proizvođači sadržaja, ili žrtve novih medija, to ne možemo učiniti ukoliko ne obratimo pažnju na strukturu medija. Drugi cilj je kritičko-teorijski, potaknut potrebom prolaska kroz tehnodeterminističku fantazmu – razumijevanja kako struktura medija ne utječe na društvenost, politiku, identitete, već kako je i sama izraz neke društvenosti, kulture, strukture osjećaja.
medij; ideologija; decentralizacija; politika; kompjutorske igre
nije evidentirano
engleski
Media and Culture: ideology of media after decentralization
nije evidentirano
media; ideology; decentralization; politics; computer games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Jesenski i Turk
2012.
978-953-222-396-5
234
Biblioteka Apoteka;
objavljeno